Του Στέφανου Μίλεση Η χρήση του σιδηροδρόμου ως μέσο μαζικής μεταφοράς, καθώς συνέδεε τα κεντρικά μέρη ευρωπαϊκών πόλεων, με απομακρυσμένες περιοχές (προάστια ή επαρχία), συνετέλεσε μεταξύ άλλων και στην ενημέρωση…
του Στέφανου Μίλεση Το σχέδιο ξεκίνησε να εφαρμόζεται κύρια τη μεταπολεμική περίοδο, όπου η Πολιτεία με τις πολυπρόσωπες υπηρεσίες της, βάλθηκε να εκσυγχρονίσει τις ελληνικές πολιτείες ανάμεσα στις οποίες φυσικά…
του Στέφανου Μίλεση Είναι γνωστό ότι στον Πειραιά ο Πειραϊκός Σύνδεσμος με έτος ίδρυσης το 1894, αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα ιδρύματα στον τομέα της εκπαίδευσης, του πολιτισμού…
του Στέφανου Μίλεση Τα μεγαλύτερα και καλύτερα σωζόμενα μέχρι σήμερα τείχη του Πειραιά είναι τα τείχη της Πειραϊκής ακτής, γνωστά και ως Κονώνεια Τείχη. Πέρα από του ότι φέρουν το όνομα…
του Στέφανου Μίλεση «Ιπποδάμειος Αγορά» καλείτο η κεντρική αγορά της πόλης του Πειραιά, η οποία απευθυνόταν αποκλειστικά και μόνο στους κατοίκους της πόλης. Ονομάστηκε έτσι προς τιμή του αρχιτέκτονα Ιππόδαμου του Μιλήσιου στον οποίο…
του Στέφανου Μίλεση Είναι γνωστή στους περισσότερους η ιστορία του Άρπαλου, του θησαυροφύλακα του Μεγάλου Αλεξάνδρου που είχε επιδοθεί μετά μανίας στις ηδονές κατασπαταλώντας το χρήμα από το δημόσιο ταμείο.…
του Στέφανου Μίλεση Στις 2 Μαΐου του 1941 το βουλγαρικό πλοίο «Πριγκίπισσα Μαρία – Λουΐζα» κατευθύνεται από τη Βάρνα προς τη Θεσσαλονίκη εκτελώντας μεταφορές κατ΄ εντολή της γερμανικής υπηρεσίας Zeetransportshtele. Οι Βούλγαροι είναι…
του Στέφανου Μίλεση Μετά τους Βαλκανικούς πολέμους του 1912 – 1913 τέθηκε για πρώτη φορά το ζήτημα αποκατάστασης των ανθρώπων εκείνων που ενώ βρίσκονταν στη πρώιμη νιότη τους, επέστρεφαν από…
του Στέφανου Μίλεση Μεγάλη ναυτική πόλη στην αρχαιότητα ο Πειραιάς με ναυπηγεία, λιμενικές και τεχνικές εγκαταστάσεις, με αποθήκες διαμετακόμισης εμπορευμάτων και ναυτικών εξαρτημάτων και το κυριότερο με τρεις διαφορετικούς λιμένες. …